Bc. Jan Šámal

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR

Marketing Communication professional sports club in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií profesionálního sportovního klubu FK Teplice a.s. V přehledu literatury jsou zachyceny a vysvětleny stěžejní pojmy, vztahující se k marketingové komunikaci, marketingu sportu a marketingové komunikaci ve sportu. Výsledky práce zahrnují analýzu profesionálního sportovního klubu s využitím SWOT analýzy s konkretizací silných a slabých stránek klubu, …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the professional sports club FK Teplice. The main concepts related to marketing communication, sports marketing and marketing communication in sport are explained in the list of literature. The results of the thesis involve an analysis of a professional sports club using a SWOT analysis with the specification of strenghts and weaknesses of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní