Marketingové komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR – Bc. Jan Šámal
Bc. Jan Šámal
Bakalářská práce
Marketingové komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR
Marketing Communication professional sports club in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií profesionálního sportovního klubu FK Teplice a.s. V přehledu literatury jsou zachyceny a vysvětleny stěžejní pojmy, vztahující se k marketingové komunikaci, marketingu sportu a marketingové komunikaci ve sportu. Výsledky práce zahrnují analýzu profesionálního sportovního klubu s využitím SWOT analýzy s konkretizací silných a slabých stránek klubu, …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the professional sports club FK Teplice. The main concepts related to marketing communication, sports marketing and marketing communication in sport are explained in the list of literature. The results of the thesis involve an analysis of a professional sports club using a SWOT analysis with the specification of strenghts and weaknesses of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p77en/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev