Analýza povědomí o značce Air Bank na českém trhu aneb "Mohou mít i Češi banku rádi"? – Tereza Stehlíková
Tereza Stehlíková
Bachelor's thesis
Analýza povědomí o značce Air Bank na českém trhu aneb "Mohou mít i Češi banku rádi"?
Analysis of brand awareness of Air Bank on the Czech market "Can the Czechs like also a bank"?
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat pozici a povědomí o nových mladých bankovních institucích vznikajících na českém bankovním trhu, jenž rozvrátily hegemonii tradičních velkých bank typu Česká spořitelna, Komerční banka a další. Konkrétně se budu věnovat jedné nové bankovní instituci. Výzkum je primárně zaměřen z pohledu tvorby značky nové banky. Teoretické závěry, které definuji v první části …moreAbstract:
The aim of my bachelor thesis was to analyse the position and awareness of the new young emerging banking institutions on the Czech banking market that occurred after entrance of new young banking institutions, which disrupted the traditional hegemony of big traditional banks such as Česká spořitelna, Komerční banka and others. The research is primarily carried out from the point of view of brand creation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 11. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35718
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2013
- Supervisor: Dagmar Skokanová
- Reader: Martin Kešner
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEHLÍKOVÁ, Tereza. \textit{Analýza povědomí o~značce Air Bank na českém trhu aneb ''Mohou mít i~Češi banku rádi''?}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/6dg23v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35718
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev