Tereza Stehlíková

Bakalářská práce

Analýza povědomí o značce Air Bank na českém trhu aneb "Mohou mít i Češi banku rádi"?

Analysis of brand awareness of Air Bank on the Czech market "Can the Czechs like also a bank"?
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat pozici a povědomí o nových mladých bankovních institucích vznikajících na českém bankovním trhu, jenž rozvrátily hegemonii tradičních velkých bank typu Česká spořitelna, Komerční banka a další. Konkrétně se budu věnovat jedné nové bankovní instituci. Výzkum je primárně zaměřen z pohledu tvorby značky nové banky. Teoretické závěry, které definuji v první části …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis was to analyse the position and awareness of the new young emerging banking institutions on the Czech banking market that occurred after entrance of new young banking institutions, which disrupted the traditional hegemony of big traditional banks such as Česká spořitelna, Komerční banka and others. The research is primarily carried out from the point of view of brand creation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Martin Kešner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35718