Komunikační plán pro sociální sítě zvoleného subjektu – Bc. Bilal Helmi Saleh
Bc. Bilal Helmi Saleh
Master's thesis
Komunikační plán pro sociální sítě zvoleného subjektu
Communication plan on the social networks of the selected company
Abstract:
Diplomová práce, na téma Role a impakt sociálních síti na posílení povědomí o značce, má za cíl vyhodnotit aplikaci teorie v praxi, zda byly správně vykonány procedury a do jaké míry rozšířili povědomí o značce. Výstup práce má zároveň odpovědět na otázky, zda sociální sítě jsou ideálním nástrojem pro malé podniky. Zda sociální sítě přináší reálné výsledky v podobě větších zisku a v případě že ano …moreAbstract:
The diploma thesis, on the topic The role and impact of the social network in raising brand awareness, aims to evaluate the application of theory in practice, whether the procedures were performed correctly and to what extent expanded brand awareness. At the same time, the output of the work should respond to the questions of whether social networks are an ideal tool for small businesses. Whether social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SALEH, Bilal Helmi. \textit{Komunikační plán pro sociální sítě zvoleného subjektu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/6e9lwf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights