Analýza komunikačního mixu společnosti ITC Travel & Conference – Petra Maršíková
Petra Maršíková
Diplomová práce
Analýza komunikačního mixu společnosti ITC Travel & Conference
The analysis of the communication mix of the firm ITC Travel & Conference
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o komunikačním mixu společnosti ITC Travel & Conference s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část seznamuje čtenáře s pojmem marketingová komunikace, s jednotlivými komunikačními nástroji a dále se věnuje trhu B2B a službám. Praktická část je zaměřena na společnost ITC Travel & Conference s.r.o. a její komunikační aktivity. Cílem této …víceAbstract:
This thesis deals with the communication mix of the firm ITC Travel & Conference s.r.o. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part acquaints readers with the concept of marketing communication, with various communication tools and focuses on market B2B and services. The practical part focuses on the firm ITC Travel & Conference s.r.o. and its communication activities. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59522
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59522
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev