Andrea Mecerodová
Bachelor's thesis
Vnímání reklamy spotřebiteli generace Z
Generation Z consumers perception of advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vnímání spotřebiteli patřící do generace Z. V literární rešerši bude popsána marketingová komunikace, její průběh a komunikační a marketingový mix. Druhá část literární rešerše bude věnována popisu reklamy a její psychologie včetně zaměření na cílovou skupinu, na níž bude následně navazovat kapitola věnovaná generaci Z a charakteristice jejího nákupního chování …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topics of advertising and its perception of the consumers belonging to the Generation Z. The literature search will describe marketing communication, its course and the communication and marketing mix. The second part of the literature search will be devoted to a description of advertising and its psychology, including a focus on the target group, followed by a chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
- Reader: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / International Business
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev