Andrea Mecerodová

Bachelor's thesis

Vnímání reklamy spotřebiteli generace Z

Generation Z consumers perception of advertising
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vnímání spotřebiteli patřící do generace Z. V literární rešerši bude popsána marketingová komunikace, její průběh a komunikační a marketingový mix. Druhá část literární rešerše bude věnována popisu reklamy a její psychologie včetně zaměření na cílovou skupinu, na níž bude následně navazovat kapitola věnovaná generaci Z a charakteristice jejího nákupního chování …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topics of advertising and its perception of the consumers belonging to the Generation Z. The literature search will describe marketing communication, its course and the communication and marketing mix. The second part of the literature search will be devoted to a description of advertising and its psychology, including a focus on the target group, followed by a chapter …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
  • Vedúci: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
  • Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta