Kristýna Pivná

Bakalářská práce

Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh

Communication and price strategy of a chosen company on its entrance to the Polish market enviroment with food supplements
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje především na 2 marketingové nástroje, a to komunikační a cenové strategie zvolené firmy. Nejprve je představena firma, oblast podnikání a také stručná charakteristika Polska pomocí makroekonomických ukazatelů. Hlavní část práce začíná rozborem komunikačních nástrojů a způsobem tvorby mediálního plánu. Následně je provedena analýza a vyhodnocení efektivity zvolené strategie …více
Abstract:
This thesis concentrates especially on 2 instruments of marketing such as communication and price strategy of an elected company. At the beginning there is presented the company, the area of the business and it also looks briefly at Poland using macroeconomic indicators. The main part of the work starts with a description of communication instruments and the way of making media plan. After comes an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Václav Dvořák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15659