Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh – Kristýna Pivná
Kristýna Pivná
Bachelor's thesis
Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh
Communication and price strategy of a chosen company on its entrance to the Polish market enviroment with food supplements
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje především na 2 marketingové nástroje, a to komunikační a cenové strategie zvolené firmy. Nejprve je představena firma, oblast podnikání a také stručná charakteristika Polska pomocí makroekonomických ukazatelů. Hlavní část práce začíná rozborem komunikačních nástrojů a způsobem tvorby mediálního plánu. Následně je provedena analýza a vyhodnocení efektivity zvolené strategie …moreAbstract:
This thesis concentrates especially on 2 instruments of marketing such as communication and price strategy of an elected company. At the beginning there is presented the company, the area of the business and it also looks briefly at Poland using macroeconomic indicators. The main part of the work starts with a description of communication instruments and the way of making media plan. After comes an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15659
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2009
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Václav Dvořák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIVNÁ, Kristýna. \textit{Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2009. Available from: https://theses.cz/id/6hcxtv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15659
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev