Bc. Martina Kabáčová
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně
Communication campaign creation
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to propose a communication cam-paign for a specific company. The theoretical part is devoted to the topic of marketing communication and subsequently is focused on the process of communication campaign creation. In the practical part, a situational analysis is elaborated, the results of which are summarized in a SWOT matric. Based on the knowledge from the situational …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je návrh komunikačnej kampane pre konkrétny podnik. Teoretická časť sa venuje tematike marketingovej komunikácie a následne je zameraná na postup tvorby komunikačnej kampane. V praktickej časti je vypracovaná situačná analýza, ktorej výsledky sú zhrnuté do SWOT matice. Na základe poznatkov zo situačnej analýzy sú zvolené komunikačné ciele, stratégia a taktiky, popri ktorých …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uzxuj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybraného zariadenia
Samuel Mišík