Ortografické znalosti školáků (teorie a praxe) – Lucie NOVÁKOVÁ
Lucie NOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Ortografické znalosti školáků (teorie a praxe)
Ortographic knowledge of pupils and students (theory and practice)
Anotace:
?Nejdříve je třeba naučit se tomu, o čem píšeš, potom je třeba se naučit psát. Na jedno i druhé padne celý život.? Ernest Hemingway Již z citátu vyplývá, že pravopis je nedílnou součástí lidského života. A proto jsme se v naší bakalářské prácí věnovali české ortografii, její funkci, kodifikaci a současné didaktice českého jazyka, se kterou jsou nedílně spjaty Rámcové a školní vzdělávací programy. V …víceAbstract:
?First you have to know the subject, then you have to know how to write. Both take a lifetime to learn.? Ernest Hemingway Grammar is a part of human being as it is stated in the quotation above. Therefore the bachelor thesis is devoted to the Czech Orthography, its function, its codification and current didactics. All of them are strongly related to Framework Education Programmes. Practical chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lucie Radková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Lucie. Ortografické znalosti školáků (teorie a praxe). Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura - Španělský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč -
Doprovodné programy pro krátkodobé výstavy Památníku písemnictví na Moravě zaměřené na děti předškolního věku a školní skupiny
Jana Poláková -
Jazykové a formálně grafické prostředky personální a pracovní inzerce v Ruské federaci a České republice
Kristýna Syslová -
Srovnávací analýza slov praslovanského původu v ruském a českém jazycích na základě originálu a převodu románu L.N.Tolstého "Vojna a mír"
Natálie Ablicova -
Komparace deklinačních systémů ruských a českých maskulin a neuter (s přihlédnutím ke stavu ve staroslověnštině, běloruštině a bulharštině)
Alena Danyiová -
Brainwashing as a "solution" for a (post)modern hero in the works of G. Orwell, A. Huxley and A. Burgess
Jitka Komárková