Bc. Vladimír Řepka
Master's thesis
PR politika a vliv na jeho úspěšnost
Effect of Politician's PR to Success Rate
Abstract:
Politici a voliči. Úspěch politiků závisí na jejich PR. Když dokáží využívat efektivní ko-munikaci s voličem, mohou získat mandát. Politická komunikace je velmi důležitá pro tvorbu PR. Pokud politici voliče zaujmou marketingovou komunikací, mohou vyhrát volby. Je důležité, jak se politici chovají, protože na tomto základě si voliči utvářejí obraz politika. Chytrý politik využívá všechny marketingové …moreAbstract:
Politicians and voters. Politician's success depends on their PR. When they are able to use effective communication, they can get a mandate. Political communication is very impor-tant for the creation of PR. If politicians attract the voters, by marketing communications, they can win elections. Voters make the image of politician's behave. A Clever politicians use all the marketing instruments to attract …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Řepka, Vladimír. PR politika a vliv na jeho úspěšnost. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce
Eva Clarkson -
Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.
Lucie Trková