Kateřina Málková

Bakalářská práce

Porovnání online a offline reklamy

Comparing online and offline advertising
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá reklamou jako součástí marketingové komunikace, vymezuje a člení pojem reklama. Shrnuje hodnocení efektivnosti reklamy. V práci jsou rozebrány a porovnány jednotlivé druhy reklam (v televizi, rozhlase, tisku a internetu) jako komunikační kanály. Praktická část se zabývá porovnání online a offline reklamy společnosti Vodňanská drůbež.
Abstract:
The theoretical part of this bachelor thesis deals with advertising as part of marketing communication, defines and separates the term of advertising. It summarizes the rating of advertising efficiency. The work describes and compares various types of advertising (on television, radio, internet and printed) as communication channels. The pracital part deals with comparison of online and offline advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Jan Svědík, Ph.D., Ing. Viktor Janouch, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Málková, Kateřina. Porovnání online a offline reklamy. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická