Analýza nákupního chování na trhu kávy – Blanka Rajchmanová
Blanka Rajchmanová
Diplomová práce
Analýza nákupního chování na trhu kávy
Buying Behaviour Analysis on the Coffee Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování spotřebitelů na trhu kávy. Konkrétní podnik, kterému je studie věnována, je firma ABC foods s. r. o., která na tento trh vstoupila s novou značkou kávy – Cafiné. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky. Nejdříve je popsána historie a proces výroby kávy, dále je charakterizován trh s kávou v České republice a nákupní chování českých …víceAbstract:
This master´s thesis deals with buying behaviour analysis of consumers on the coffee market. Specific company to which the work is devoted is ABC foods s.r.o., which entered this market with a new brand of coffee - Cafiné. The first part deals with theoretical knowledge. First, the history and process of coffee production are described, subsequently the coffee market in the Czech Republic is characterized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113617
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Josef Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele
Radka BOBKOVÁ -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Věra Mouchová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová