Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví – Bc. Martin Klaus
Bc. Martin Klaus
Bakalářská práce
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Social networks and their use in the Czech hotel industry
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zaměření se na výzkum marketingu v hotelu Courtyard by Marriott Pilsen na sociálních sítích. Vychází z kvalitního výzkumu a komparace sekundárních dat získaných přímo od vedení hotelu. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola vysvětluje pojem sociální sítě a vysvětlení dvou nejznámějších v České republice. Dále se z velké části věnuje marketingu, marketingového mixu …víceAbstract:
This bachelor ́s Dissertation is focused on research and comparation in the hotel Courtyard by Marriott Pilsen on social networks. It is based on quality research and comparation. The dissertation is divided into three chapters. The first chapter explains the concept of social networks and explanation of the two most famous in the Czech Republic. The next part is largely pursue to marketing, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/l04um/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLAUS, Martin. \textit{Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/6try4z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev