Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví – Bc. Martin Klaus
Bc. Martin Klaus
Bachelor's thesis
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Social networks and their use in the Czech hotel industry
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zaměření se na výzkum marketingu v hotelu Courtyard by Marriott Pilsen na sociálních sítích. Vychází z kvalitního výzkumu a komparace sekundárních dat získaných přímo od vedení hotelu. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola vysvětluje pojem sociální sítě a vysvětlení dvou nejznámějších v České republice. Dále se z velké části věnuje marketingu, marketingového mixu …moreAbstract:
This bachelor ́s Dissertation is focused on research and comparation in the hotel Courtyard by Marriott Pilsen on social networks. It is based on quality research and comparation. The dissertation is divided into three chapters. The first chapter explains the concept of social networks and explanation of the two most famous in the Czech Republic. The next part is largely pursue to marketing, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/l04um/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: Ing. Jan Mastný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev