Nákupní chování spotřebitelů podle cílových skupin – Tomáš Kašpar
Tomáš Kašpar
Bachelor's thesis
Nákupní chování spotřebitelů podle cílových skupin
Purchasing Behaviour of Consumers in Agreement with Target Groups
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat oblast nákupního chování spotřebitelů podle cílových skupin, popsat tyto cílové skupiny zákazníků a formulovat jejich základní charakteristiku. Teoretická část je věnována základním pojmům dané problematiky, jako jsou spotřebitel, cílová skupina, nákupní chování, zákazník, rozhodovací proces, segment či segmentace. Praktická část se zabývá analýzou, charakteristikou …moreAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is detailed characteristic, clear deduction of target groups and comparison between them with respect to the present situation in the Czech Republic. The theoretical part gives attention to introduction of the concepts concerning the topic of this work. The practical part deals with the characteristic, the comparison and the interpretation of which of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Accessible from:: 30. 3. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kašpar, Tomáš. Nákupní chování spotřebitelů podle cílových skupin. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian College Olomouc
Moravian College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová