Tomáš Kašpar

Bachelor's thesis

Nákupní chování spotřebitelů podle cílových skupin

Purchasing Behaviour of Consumers in Agreement with Target Groups
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat oblast nákupního chování spotřebitelů podle cílových skupin, popsat tyto cílové skupiny zákazníků a formulovat jejich základní charakteristiku. Teoretická část je věnována základním pojmům dané problematiky, jako jsou spotřebitel, cílová skupina, nákupní chování, zákazník, rozhodovací proces, segment či segmentace. Praktická část se zabývá analýzou, charakteristikou …more
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is detailed characteristic, clear deduction of target groups and comparison between them with respect to the present situation in the Czech Republic. The theoretical part gives attention to introduction of the concepts concerning the topic of this work. The practical part deals with the characteristic, the comparison and the interpretation of which of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Accessible from:: 30. 3. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kašpar, Tomáš. Nákupní chování spotřebitelů podle cílových skupin. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc