Vanesa Karasková

Bachelor's thesis

Inovácia marketingového mixu lyžiarskeho strediska Jasná

Inovácia marketingového mixu lyžiarskeho strediska Jasná
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu lyžařského střediska Jasná a následně s pomocí zjištěných nedostatků navrhnout možné inovace, které by firmě pomohli dále růst ale také i udržet si silné postavení na trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje literární rešerši, která se zaměřuje na celkovou problematiku marketingu se …more
Abstract:
The bachelor’s thesis aims to evaluate the current state of the marketing mix of the ski resort Jasná and then, with the help of the identified gaps, propose a possible improvement that would help the company to continue to grow and maintain its position in the market as well. The whole thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains literature research that …more
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je zhodnotiť súčasný stav marketingového mixu lyžiarskeho strediska Jasná a následne za pomoci zistených nedostatkov navrhnúť možné inovácie, ktoré by spoločnosti pomohli ďalej rásť a zároveň udržať si postavenie na trhu. Celá práca je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú. Teoretická časť obsahuje literárnu rešerš, ktorá sa zameriava na celkovú problematiku marketingu …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2023
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Nina Bočková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89770