Vanesa Karasková

Bakalářská práce

Inovácia marketingového mixu lyžiarskeho strediska Jasná

Inovácia marketingového mixu lyžiarskeho strediska Jasná
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu lyžařského střediska Jasná a následně s pomocí zjištěných nedostatků navrhnout možné inovace, které by firmě pomohli dále růst ale také i udržet si silné postavení na trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje literární rešerši, která se zaměřuje na celkovou problematiku marketingu se …více
Abstract:
The bachelor’s thesis aims to evaluate the current state of the marketing mix of the ski resort Jasná and then, with the help of the identified gaps, propose a possible improvement that would help the company to continue to grow and maintain its position in the market as well. The whole thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains literature research that …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je zhodnotiť súčasný stav marketingového mixu lyžiarskeho strediska Jasná a následne za pomoci zistených nedostatkov navrhnúť možné inovácie, ktoré by spoločnosti pomohli ďalej rásť a zároveň udržať si postavenie na trhu. Celá práca je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú. Teoretická časť obsahuje literárnu rešerš, ktorá sa zameriava na celkovú problematiku marketingu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Nina Bočková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89770