Inovácia marketingového mixu lyžiarskeho strediska Jasná – Vanesa Karasková
Vanesa Karasková
Bakalářská práce
Inovácia marketingového mixu lyžiarskeho strediska Jasná
Inovácia marketingového mixu lyžiarskeho strediska Jasná
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu lyžařského střediska Jasná a následně s pomocí zjištěných nedostatků navrhnout možné inovace, které by firmě pomohli dále růst ale také i udržet si silné postavení na trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje literární rešerši, která se zaměřuje na celkovou problematiku marketingu se …víceAbstract:
The bachelor’s thesis aims to evaluate the current state of the marketing mix of the ski resort Jasná and then, with the help of the identified gaps, propose a possible improvement that would help the company to continue to grow and maintain its position in the market as well. The whole thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains literature research that …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je zhodnotiť súčasný stav marketingového mixu lyžiarskeho strediska Jasná a následne za pomoci zistených nedostatkov navrhnúť možné inovácie, ktoré by spoločnosti pomohli ďalej rásť a zároveň udržať si postavenie na trhu. Celá práca je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú. Teoretická časť obsahuje literárnu rešerš, ktorá sa zameriava na celkovú problematiku marketingu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89770
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Nina Bočková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89770
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Mária Antalová -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Marketing Communication of Selected Company
Alla Petrosyan -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova