Lucie FERKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem

Marketing mix of company with healthy lifestyle
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix firmy se zdravým životním stylem. Stanoveným cílem je analýza marketingového mixu podniku a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části za pomoci odborné literatury představuju základní koncepci marketingového mixu 4P a jeho složky. Následně teoretickou část ukončuji popisem základních vlastnosti služeb a koncepcí marketingového mixu služeb 7P. V praktické …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is marketing mix of the enterprise with healthy lifestyle. The set target is analysis of the marketing mix of the enterprise and suggestions for its improvement. The basic concept of 4P marketing mix and its components is introduced in theoretical part of this thesis. This theory focused part concludes with description of basic attributes of the services and presentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2011
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2012
  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FERKOVÁ, Lucie. Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing