Marketingová situační analýza knihkupectví Gregorius České Budějovice – Bc. Ivana Klomfarová
Bc. Ivana Klomfarová
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza knihkupectví Gregorius České Budějovice
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je Marketingová situační analýza knihkupectví se sídlem v Českých Budějovicích. Podstatou této práce je charakteristika a následná aplikace marketingové situační analýzy na knihkupectví(tj. externích a interních vlivů působících nepřetržitě). S využitím výsledků jednotlivých analýz (např.SWOT analýza, SPACE analýza, PESTEL analýza, analýza konkurentů, matice BCG a GE)lze určit …viacAbstract:
The theme of my bachelor thesis is a marketing situational analysis bookstore located in the České Budějovice. The essence of this bachelor is the characterization and subsequent application of marketing situational analysis at a bookstore ( external and internal influences operating continuously). Using the results of each analysis (for example SWOT analysis, SPACE analysis, PESTEL analysis, competitiors …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/h7ak6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedúci: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Gabriela Mádlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLOMFAROVÁ, Ivana. \textit{Marketingová situační analýza knihkupectví Gregorius České Budějovice}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/6yppme/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situačná analýza vybraného podniku
Zdenka Lizúchová -
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová