Privátní značky na českém trhu potravin – Zuzana Mangová
Zuzana Mangová
Bakalářská práce
Privátní značky na českém trhu potravin
Private labels on the Czech food market
Anotace:
Tato práce se zabývá pozicí privátních značek na českém trhu potravin ve vztahu k spotřebiteli. Hlavním cílem této práce je zjistit preference spotřebitelů na českém trhu privátních značek zejména v potravinovém segmentu a také definovat cílový segment zákazníků, kteří tyto výrobky kupují. První část práce je teoretická a je věnována chování spotřebitele, rozhodovacímu procesu spotřebitele a privátním …víceAbstract:
This bachelor thesis is dealing with the position of private labels on the Czech food market. It also investigates the relationship of the consumer to this market. The main goal of this thesis is to discover preferences of the consumers on the Czech food market and to define the end segment of private label buyers. The first part of this thesis is theoretical and deals with consumers behaviour, decision …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49954
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49954
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Vliv sociálních sítí na rozhodovací proces spotřebitele
Lucie Redlová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ