Zuzana Mangová

Bakalářská práce

Privátní značky na českém trhu potravin

Private labels on the Czech food market
Anotace:
Tato práce se zabývá pozicí privátních značek na českém trhu potravin ve vztahu k spotřebiteli. Hlavním cílem této práce je zjistit preference spotřebitelů na českém trhu privátních značek zejména v potravinovém segmentu a také definovat cílový segment zákazníků, kteří tyto výrobky kupují. První část práce je teoretická a je věnována chování spotřebitele, rozhodovacímu procesu spotřebitele a privátním …více
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with the position of private labels on the Czech food market. It also investigates the relationship of the consumer to this market. The main goal of this thesis is to discover preferences of the consumers on the Czech food market and to define the end segment of private label buyers. The first part of this thesis is theoretical and deals with consumers behaviour, decision …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49954