Bc. Barbora ONDEROVÁ

Master's thesis

Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele

Marketing communication and its influence on the consumer's purchase decision-making process
Abstract:
Diplomová práce je soustředěna na zkoumání vlivu marketingové komunikace na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů v oblasti nákupu komerčního pojištění. V teoretické části práce je nejprve poskytnut obecný popis nákupního chování včetně nákupního rozhodovacího procesu a marketingová komunikace. Následně jsou tyto oblasti charakterizovány i v oboru pojišťovnictví. Empirická část práce předkládá výsledky …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on the influence of marketing communication on consumer's purchase decision-making process in the field of insurance. The theoretical part of the thesis first provides a general description of consumer behaviour including the purchase decision-making process and marketing communication. Subsequently, these areas are also characterized in the insurance industry. The empirical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ONDEROVÁ, Barbora. Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/