Pavel BUCHTA

Master's thesis

Čtení s porozuměním u žáků 1. ročníku ZŠ

The reading comprehension of pupils of the first year of elementary school
Abstract:
Diplomová práce s názvem Čtení s porozuměním u žáků 1. ročníku ZŠ se soustřeďuje na vývoj čtení s porozuměním u žáků prvního ročníku základní školy, přičemž důležitou sledovanou proměnnou je užitá metoda prvopočátečního čtení. Teoretická část diplomové práce terminologicky vymezuje čtení a porozumění textu a charakterizuje čtenářskou gramotnost v kontextu gramotnosti funkční. Následně popisuje dvě …more
Abstract:
The diploma thesis called The reading with comprehension of pupils of the first year of elementary school focuses on the development of reading with comprehension skills of the pupils during the first year of elementary school, where the important focused variable is the method used of the initial of reading. The theoretical part of the thesis is terminologically divided into the comprehension of reading …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BUCHTA, Pavel. Čtení s porozuměním u žáků 1. ročníku ZŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta