Bc. Tomáš Šťastný

Master's thesis

Chování spotřebitele na trhu s mléčnými výrobky ve vztahu k privátním značkám

Consumer behavior towards private label brands of milk products
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu mléčných výrobků ve vztahu k privátním značkám. Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při koupi mléčných výrobků privátních značek. Dílčím cílem práce bylo zjistit a popsat postoje spotřebitelů k privátním značkám a určit jejich preference na trhu mléčných výrobků privátních značek. Primární …more
Abstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour towards private label brands of milk products. The main objective of this diploma thesis is to identify factors that influence consumer purchasing decisions of private label milk products. This thesis also describes consumer attitudes towards private label brands and consumer preferences. Primary data (n=348) was collected through a questionnaire survey …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta