Chování spotřebitele na trhu s mléčnými výrobky ve vztahu k privátním značkám – Bc. Tomáš Šťastný
Bc. Tomáš Šťastný
Master's thesis
Chování spotřebitele na trhu s mléčnými výrobky ve vztahu k privátním značkám
Consumer behavior towards private label brands of milk products
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu mléčných výrobků ve vztahu k privátním značkám. Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při koupi mléčných výrobků privátních značek. Dílčím cílem práce bylo zjistit a popsat postoje spotřebitelů k privátním značkám a určit jejich preference na trhu mléčných výrobků privátních značek. Primární …moreAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour towards private label brands of milk products. The main objective of this diploma thesis is to identify factors that influence consumer purchasing decisions of private label milk products. This thesis also describes consumer attitudes towards private label brands and consumer preferences. Primary data (n=348) was collected through a questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠŤASTNÝ, Tomáš. \textit{Chování spotřebitele na trhu s~mléčnými výrobky ve vztahu k~privátním značkám}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/72d4pl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Global Leadership
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová