Chování spotřebitele na trhu s mléčnými výrobky ve vztahu k privátním značkám – Bc. Tomáš Šťastný
Bc. Tomáš Šťastný
Diplomová práce
Chování spotřebitele na trhu s mléčnými výrobky ve vztahu k privátním značkám
Consumer behavior towards private label brands of milk products
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu mléčných výrobků ve vztahu k privátním značkám. Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při koupi mléčných výrobků privátních značek. Dílčím cílem práce bylo zjistit a popsat postoje spotřebitelů k privátním značkám a určit jejich preference na trhu mléčných výrobků privátních značek. Primární …víceAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour towards private label brands of milk products. The main objective of this diploma thesis is to identify factors that influence consumer purchasing decisions of private label milk products. This thesis also describes consumer attitudes towards private label brands and consumer preferences. Primary data (n=348) was collected through a questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Globální leadership
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová