Bc. Tomáš Šťastný

Diplomová práce

Chování spotřebitele na trhu s mléčnými výrobky ve vztahu k privátním značkám

Consumer behavior towards private label brands of milk products
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu mléčných výrobků ve vztahu k privátním značkám. Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při koupi mléčných výrobků privátních značek. Dílčím cílem práce bylo zjistit a popsat postoje spotřebitelů k privátním značkám a určit jejich preference na trhu mléčných výrobků privátních značek. Primární …více
Abstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour towards private label brands of milk products. The main objective of this diploma thesis is to identify factors that influence consumer purchasing decisions of private label milk products. This thesis also describes consumer attitudes towards private label brands and consumer preferences. Primary data (n=348) was collected through a questionnaire survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Globální leadership