Jolana TURNER

Bakalářská práce

Tvorba marketingového plánu vybraného podniku

Creation of marketing plan for selected company
Anotace:
Práce je věnován vzniku marketingového plánu a jeho náležitostem. Teoretická část bakalářské práce obsahuje a vysvětluje pojmy jako je marketing, marketing na internetu, strategické plánování, marketingový mix. V praktické části bakalářské práci se věnuji tvorbě marketingového plánu u nové zakládaného podniku. Využívá nástrojů jako je marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza. Práce zkoumá, zda …více
Abstract:
The bachelor thesis is dedicated to the creation of the marketing plan for selected company and its requirements. The theoretical part of the bachelor thesis contains and explains concepts such as marketing ,internet marketing, strategic planning, BCG matrix and marketing mix. The practical part of the bachelor thesis deals with the creation of the marketing plan for newly esteblished business. It …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Hana Ovesleová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TURNER, Jolana. Tvorba marketingového plánu vybraného podniku. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/