Psychologické faktory působící na rozhodování zákazníka – Ing. Jitka Benešová
Ing. Jitka Benešová
Bakalářská práce
Psychologické faktory působící na rozhodování zákazníka
Psychological factors affecting customer's decision
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám problematikou nákupního chování a faktory, které nás při tomto procesu ovlivňují. V teoreticko-metodologické části specifikuji zákazníky, které selektuji do skupin dle různých faktorů. Dále charakterizuji pojmy, které je nutno k pochopení tématu znát. V aplikační části se zabývám především sestavením vhodných formulací otázek v dotazníku. Dále se zabývám sestavením základních …víceAbstract:
In my bachelor thesis I deal with poblems about purchase behaviour and factors affecting us during this proces. At theoretic-methodology part I specify and select customers into category according to different factors. Next I characterize conceptions which it needs to understand the topic. At application part I am engaged in formulation convenient question for questionnaire. Next I deal with composition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t01v2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová