Psychologické faktory působící na rozhodování zákazníka – Ing. Jitka Benešová
Ing. Jitka Benešová
Bachelor's thesis
Psychologické faktory působící na rozhodování zákazníka
Psychological factors affecting customer's decision
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám problematikou nákupního chování a faktory, které nás při tomto procesu ovlivňují. V teoreticko-metodologické části specifikuji zákazníky, které selektuji do skupin dle různých faktorů. Dále charakterizuji pojmy, které je nutno k pochopení tématu znát. V aplikační části se zabývám především sestavením vhodných formulací otázek v dotazníku. Dále se zabývám sestavením základních …moreAbstract:
In my bachelor thesis I deal with poblems about purchase behaviour and factors affecting us during this proces. At theoretic-methodology part I specify and select customers into category according to different factors. Next I characterize conceptions which it needs to understand the topic. At application part I am engaged in formulation convenient question for questionnaire. Next I deal with composition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t01v2/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová