Identifikace a vyhodnocení příležitostí a hrozeb strategického záměru společnosti – Dominika Zíková
Dominika Zíková
Bakalářská práce
Identifikace a vyhodnocení příležitostí a hrozeb strategického záměru společnosti
Identification and Evaluation of a Company´s Strategic Intention Opportunities and Threats
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provedení a vyhodnocení strategické analýzy podniku VínaBG s.r.o. Úkolem práce je zjištění nejdůležitějších faktorů z vnějšího prostředí podniku, které na něj mají zásadní vliv. Práce je rozdělena na část teoretickou, jež popisuje jednotlivé metody a postupy použité při strategické analýze, a na část praktickou, kde jsou tyto metody a postupy aplikovány na vybraný podnik …víceAbstract:
The aim of the Bachelor´s Thesis is to make and evaluate strategic analysis of the VínaBG s.r.o. company. The objective is the detection of the most important external environment factors which have a crucial impact on the company. The thesis is divided into a theoretical part, which describes individual methods used for the strategic analysis, and a practical part, where the described methods are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79169
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2020
- Vedoucí: Jindřich Špička
- Oponent: Petr Boukal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79169
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov