Adéla Kopelová

Bakalářská práce

Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace

Fashion marketing - fashion blog as a marketing communication tool
Anotace:
Téma mé bakalářské práce, Instagram jako nástorj marketingové komuniakce jsem si vybrala z jednoduchého důvodu. Žijeme v době, kdy si většina lidí nedokáže představit život bez internetu.Instagram poskytuje vynikající příležitost k vyjádření sebe sama, svých myšlenek a názorů. Nelze si nevšimnout, že tento trend se neustále rozšiřuje, a to nejenom ve světě, ale také v naší zemi. Módní blogeři se velmi …více
Abstract:
I chose the topic of my bachelor thesis, Fashion blog as a tool for marketing communication, for a simple reason. We live in a time when most people cannot imagine life without the internet.Blogs provide an excellent opportunity to express yourself, your thoughts and opinions. It is impossible not to notice that this trend is constantly expanding, not only in the world, but also in our country. Fashion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Lucie Charvátová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON