Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace – Adéla Kopelová
Adéla Kopelová
Bakalářská práce
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Fashion marketing - fashion blog as a marketing communication tool
Anotace:
Téma mé bakalářské práce, Instagram jako nástorj marketingové komuniakce jsem si vybrala z jednoduchého důvodu. Žijeme v době, kdy si většina lidí nedokáže představit život bez internetu.Instagram poskytuje vynikající příležitost k vyjádření sebe sama, svých myšlenek a názorů. Nelze si nevšimnout, že tento trend se neustále rozšiřuje, a to nejenom ve světě, ale také v naší zemi. Módní blogeři se velmi …víceAbstract:
I chose the topic of my bachelor thesis, Fashion blog as a tool for marketing communication, for a simple reason. We live in a time when most people cannot imagine life without the internet.Blogs provide an excellent opportunity to express yourself, your thoughts and opinions. It is impossible not to notice that this trend is constantly expanding, not only in the world, but also in our country. Fashion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Lucie Charvátová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev