Adéla Kopelová

Bachelor's thesis

Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace

Fashion marketing - fashion blog as a marketing communication tool
Abstract:
Téma mé bakalářské práce, Instagram jako nástorj marketingové komuniakce jsem si vybrala z jednoduchého důvodu. Žijeme v době, kdy si většina lidí nedokáže představit život bez internetu.Instagram poskytuje vynikající příležitost k vyjádření sebe sama, svých myšlenek a názorů. Nelze si nevšimnout, že tento trend se neustále rozšiřuje, a to nejenom ve světě, ale také v naší zemi. Módní blogeři se velmi …more
Abstract:
I chose the topic of my bachelor thesis, Fashion blog as a tool for marketing communication, for a simple reason. We live in a time when most people cannot imagine life without the internet.Blogs provide an excellent opportunity to express yourself, your thoughts and opinions. It is impossible not to notice that this trend is constantly expanding, not only in the world, but also in our country. Fashion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: Lucie Charvátová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON