Role marketingového výzkumu v plánování a realizaci marketingové komunikace – Bc. Nikola Najmanová
Bc. Nikola Najmanová
Master's thesis
Role marketingového výzkumu v plánování a realizaci marketingové komunikace
The task of marketing research in planning and realization of marketing communication
Abstract:
Marketingový výzkum je důležitou součástí marketingového rozhodování. Poskytuje informace, které by jinak marketingový manažeři nezískali. Je mnoho druhů výzkumu, stejně jako je mnoho druhů otázek na které můžeme získat odpověď pomocí výzkumu. Ve své práci porovnávám výsledky výzkumů za 4 roky a marketingová rozhodnutí provedená na jejich základě. Každé rozhodnutí se odráží ve výsledcích výzkumu v …moreAbstract:
Marketing research is very important for marketing decision making. It allows marketing managers to gather information, which would be otherwise very difficult to acquire. There are many kinds of research as well as a many kinds of questions which can be answered throught market research. In my thesis I am comparing results of marketing research performed in previous 4 years and the marketing decisions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m83p2/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová