Tereza Babincová

Bakalářská práce

Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha

Marketing and communication strategy of the hockey club HC Sparta Prague
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza současné marketingové a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha, především jeho marketingových aktivit a projektů a jeho komunikace s veřejností. Současně je cílem zjištění povědomí sparťanských fanoušků o těchto aktivitách a následné zhodnocení stávající marketingové a komunikační strategie na základě vlastního marketingového výzkumu a navržení vlastních …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the current marketing and communication strategy of the hockey club HC Sparta Prague, especially its marketing activities and projects and its communication with the public. Also the aim of the thesis is to find out the awareness of the club's fans of these activities and subsequently to evaluate the current marketing and communication strategy based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Tomáš Liška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68634