Tereza Babincová

Bachelor's thesis

Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha

Marketing and communication strategy of the hockey club HC Sparta Prague
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza současné marketingové a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha, především jeho marketingových aktivit a projektů a jeho komunikace s veřejností. Současně je cílem zjištění povědomí sparťanských fanoušků o těchto aktivitách a následné zhodnocení stávající marketingové a komunikační strategie na základě vlastního marketingového výzkumu a navržení vlastních …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the current marketing and communication strategy of the hockey club HC Sparta Prague, especially its marketing activities and projects and its communication with the public. Also the aim of the thesis is to find out the awareness of the club's fans of these activities and subsequently to evaluate the current marketing and communication strategy based on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2017
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: Tomáš Liška

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68634