Aktivizující metody v ekonomických předmětech na SOŠ – Ing. Eliška Komínková
Ing. Eliška Komínková
absolventská práce studenta CŽV
Aktivizující metody v ekonomických předmětech na SOŠ
Activating methods in economic subjects at secondary school
Anotácia:
Závěrečná práce je složena ze dvou částí, a to teoretické a praktické části. V teoretické části je popsán přehled současného stavu řešené problematiky. Nejprve jsou rozděleny a popsány metody a volby výuky. Dále je zmíněn proces výuky a jeho fáze. Ve větší míře je tato část věnována aktivizujícím metodám, které jsou přínosné pro výuku žáků. V praktické části jsou navrženy různé aktivity a metody …viacAbstract:
The final work consists of two parts, theoretical and practical part. The theoretical part describes an overview of the current state of the solved problems. First, teaching methods and choices are divided and described. The teaching process and its phases are also mentioned. To a greater extent, this part is devoted to activating methods that are beneficial for teaching pupils. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Mgr. Lenka Kamanová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOMÍNKOVÁ, Eliška. \textit{Aktivizující metody v~ekonomických předmětech na SOŠ}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/771bi9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Reading-related activities in Motivate! 1 and Project Explore 1 textbooks
Kateřina Butalová -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová