Bc. Zuzana VACULÍKOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s. r. o.

Analysis of customer´s satisfaction and ways of communication in storehouse the ŘEMPO VEGA, ltd. company
Anotace:
V mé bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti zákazníků, kteří nakupují v prodejním skladě firmy ŘEMPO VEGA, s. r. o. Práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části vyjadřuji poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich spokojenost a na marketingový výzkum. V analytické části již ře-ším konkrétní situace týkající se firmy, na kterou …více
Abstract:
The objective of my Bachelor thesis is to analyse the satisfaction of customers who shop in the sales storehouse of ŘEMPO VEGA, s.r.o. I divided the thesis into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part, I dealt with knowledge obtained from technical literature concerning the customers, their satisfaction and the marketing research. In the analytical part, I dealt with particular …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 7. 12. 2007
Identifikátor: 7415

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2008
  • Vedoucí: Petr Mekyska

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VACULÍKOVÁ, Zuzana. Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s. r. o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 12. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 12. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.