Yana Boronina

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace značky L'Oréal Paris

Analysis of marketing communication of L'Oréal Paris brand
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikaci kosmetické značky L'Oréal Paris. Cílem práce je na základě analýzy a hodnocení marketingových aktivit značky identifikovat klíčové rysy a principy systému marketingové komunikace, zvážit základní metody pro určení efektivity dojmu reklamy na spotřebitele a navrhnout vlastní doporučení pro komunikační politiku značky, která by přispěla k účinnějšímu …more
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with the analysis of the L'Oréal Paris cosmetic brand´s marketing communication. The goal of the thesis is, based on the marketing activities analysis and evaluation, to identify the key characteristics and principles of the marketing communication system, to consider the basic methods for determining the ad´s impression effectiveness on consumers, and to suggest my own …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze