Analýza marketingové komunikace značky L'Oréal Paris – Yana Boronina
Yana Boronina
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace značky L'Oréal Paris
Analysis of marketing communication of L'Oréal Paris brand
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikaci kosmetické značky L'Oréal Paris. Cílem práce je na základě analýzy a hodnocení marketingových aktivit značky identifikovat klíčové rysy a principy systému marketingové komunikace, zvážit základní metody pro určení efektivity dojmu reklamy na spotřebitele a navrhnout vlastní doporučení pro komunikační politiku značky, která by přispěla k účinnějšímu …víceAbstract:
This bachelor´s thesis deals with the analysis of the L'Oréal Paris cosmetic brand´s marketing communication. The goal of the thesis is, based on the marketing activities analysis and evaluation, to identify the key characteristics and principles of the marketing communication system, to consider the basic methods for determining the ad´s impression effectiveness on consumers, and to suggest my own …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13788/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BORONINA, Yana. \textit{Analýza marketingové komunikace značky L'Oréal Paris}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/77q7xi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev