Yana Boronina

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace značky L'Oréal Paris

Analysis of marketing communication of L'Oréal Paris brand
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikaci kosmetické značky L'Oréal Paris. Cílem práce je na základě analýzy a hodnocení marketingových aktivit značky identifikovat klíčové rysy a principy systému marketingové komunikace, zvážit základní metody pro určení efektivity dojmu reklamy na spotřebitele a navrhnout vlastní doporučení pro komunikační politiku značky, která by přispěla k účinnějšímu …více
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with the analysis of the L'Oréal Paris cosmetic brand´s marketing communication. The goal of the thesis is, based on the marketing activities analysis and evaluation, to identify the key characteristics and principles of the marketing communication system, to consider the basic methods for determining the ad´s impression effectiveness on consumers, and to suggest my own …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze