Tomasz Hatlapa

Master's thesis

Corporate Identity

Corporate Identity
Abstract:
Obsahem této práce je problematika firemní identity - nástroje pomocí kterého se firma (subjekt) snaží vybudovat pozitivní image, díky kterému bude schopná obstát v dnešním konkurenčním prostředí. Práce konfrontuje teoretická východiska při tvorbě firemní identity s praktickým vnímáním této identity. Práci doplňujou výsledky marketingového výzkumu.
Abstract:
The subject of this thesis is the study of issues of a corporate identity - an instrument which a company (subject) makes an attempt to create a positive image that would allow it to withstand present competetive evironment. The thesis confronts the theoretical basis of a corporate identity creation with the practical reception of this identity. The thesis is supplemented by the marketing research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 1. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2008
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Radka Lahodná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8599