Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK – Bc. Zuzana Makúchová
Bc. Zuzana Makúchová
Master's thesis
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Abstract:
Tématem diplomové práce je budování firemní identity za pomocí nástrojů IMK. První část práce se zabývá teoretickými východisky, která rozebírají problematiku firemní identity a její hlavní prvky, dotýkají se tématu integrované marketingové komunikace a situační analýzy. Poznatky jsou shrnuty do uceleného teoretického přehledu. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhu na doplnění současného komunikačního …moreAbstract:
The theme of this diploma thesis is building a corporate identity using IMC tools. The first part of the thesis deals with the theoretical background, which analyzes the issues and key elements of corporate identity while touching on the topic of integrated marketing communication and situational analysis. The findings are summarized in a comprehensive theoretical overview. The main aim of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/on2u5/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
Pavla Mautvicová -
Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína
Ilona STEINEROVÁ -
Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
Margarita Zidarova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc