Bc. Zuzana Makúchová

Master's thesis

Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK

Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Abstract:
Tématem diplomové práce je budování firemní identity za pomocí nástrojů IMK. První část práce se zabývá teoretickými východisky, která rozebírají problematiku firemní identity a její hlavní prvky, dotýkají se tématu integrované marketingové komunikace a situační analýzy. Poznatky jsou shrnuty do uceleného teoretického přehledu. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhu na doplnění současného komunikačního …more
Abstract:
The theme of this diploma thesis is building a corporate identity using IMC tools. The first part of the thesis deals with the theoretical background, which analyzes the issues and key elements of corporate identity while touching on the topic of integrated marketing communication and situational analysis. The findings are summarized in a comprehensive theoretical overview. The main aim of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní