Rebranding české značky Becherovka – Yuliia Androsova
Yuliia Androsova
Bakalářská práce
Rebranding české značky Becherovka
Rebranding of the Czech brand Becherovka
Anotace:
Abstrakt V této diplomové práci je zkoumána rebrandingová kampaň společnosti Becherovka, která se specializuje na výrobě alkoholických nápojů. Teoretická část se zabývá formulací důležitých postupů a termínů pro tvorbu a definování značky, přičemž se opírá na odborné práce autorů, kteří se touto problematikou zabývali. V praktické části práce je provedena analýza účinnosti rebrandingu a hodnocení …víceAbstract:
Abstract This bachelor’s thesis examines the rebranding campaign of company Becherovka, which is specializing in the production of alcoholic beverages. The theoretical part formulates important procedures and terms for the creation and definition of the brand, relying on the professional works of authors who have dealt with this issue. In the practical part of the thesis, an analysis of the effectiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Martin Charvát
- Oponent: Libor Korman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva