Marketingový mix a jeho využití ve vybraném podniku poskytujícím ubytovací služby – Veronika Vomočilová
Veronika Vomočilová
Bachelor's thesis
Marketingový mix a jeho využití ve vybraném podniku poskytujícím ubytovací služby
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingový mix a jeho využití ve vybraném podniku poskytujícím ubytovací služby. V teoretické části budou rozebrány základní pojmy z oblasti marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivé prvky, včetně vysvětlení tzv. rozšířeného marketingového mixu. Součástí je i přehled, význam a kategorizace ubytovacích zařízení. V praktické části je představen vybraný podnik …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing mix and its using in given firm providing accommodation services. In theoretical part will be dealt with basic concepts of marketing, marketing mix and its individual elements an explanation of the extended marketing mix. Component of thesis will be review, meaning and category of accommodation facilities.In the practical part is presented firm providing accommodation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/7bmnbb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme:
Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Vomočilová, V.
22. 4. 2017