Tereza BÍLSKÁ

Diplomová práce

Jazykové kompetence u žáků se specifickými poruchami učení

Linguistic Competences of students with Specific Learning Difficulties
Anotace:
Diplomová práce řeší téma jazykových kompetencí žáků se specifickými poruchami učení. Práce obsahuje celkem čtyři kapitoly a je rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je dále rozčleněna do tří kapitol. V první kapitole je celkově vymezena problematika specifických poruch učení. Druhá kapitola popisuje komunikaci, jazykové a komunikační kompetence, včetně jazykových …více
Abstract:
This thesis solves the topic of language skills of students with specific learning disabilities. The thesis contains four chapters and is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter generally defines problems of specific learning disabilities. The second chapter describes the communication, language and communication competences …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Zveřejnit od: 6. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BÍLSKÁ, Tereza. Jazykové kompetence u žáků se specifickými poruchami učení. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta