Adaptace marketingové strategie společnosti Datura, s.r.o. – Marek Duchan
Marek Duchan
Diplomová práce
Adaptace marketingové strategie společnosti Datura, s.r.o.
The Adaptation of Marketing Strategy of Datura, s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce byla inovace marketingové a komunikační strategie společnosti Datura, s.r.o. V teoretické části práce byly popsány základní analýzy trhu, na kterém společnost působí. Dalším bodem teoretické části byl popis marketingového a komunikačního mixu. V praktické části byly provedeny analýzy trhu a společnosti, včetně analýzy marketingového a komunikačního mixu společnosti. V závěru …víceAbstract:
Aim of this thesis is the innovation of marketing and communication strategy of Datura, s.r.o. In the theoretical part of the work the main market analysis were described. This part continued with the description of marketing and communication mix. In the analytical part of the work the main market analysis were performed, including the analysis of marketing and communication mix of the company. At …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25855
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Ondřej Lešetický
- Oponent: Renata Sičáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25855
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský