Marek Duchan

Diplomová práce

Adaptace marketingové strategie společnosti Datura, s.r.o.

The Adaptation of Marketing Strategy of Datura, s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce byla inovace marketingové a komunikační strategie společnosti Datura, s.r.o. V teoretické části práce byly popsány základní analýzy trhu, na kterém společnost působí. Dalším bodem teoretické části byl popis marketingového a komunikačního mixu. V praktické části byly provedeny analýzy trhu a společnosti, včetně analýzy marketingového a komunikačního mixu společnosti. V závěru …více
Abstract:
Aim of this thesis is the innovation of marketing and communication strategy of Datura, s.r.o. In the theoretical part of the work the main market analysis were described. This part continued with the description of marketing and communication mix. In the analytical part of the work the main market analysis were performed, including the analysis of marketing and communication mix of the company. At …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Ondřej Lešetický
  • Oponent: Renata Sičáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25855