Zvýšení efektivnosti reklamy obchodní společnosti Pracovní ochranné pomůcky,s.r.o. – Ing. Veronika Česáková
Ing. Veronika Česáková
Master's thesis
Zvýšení efektivnosti reklamy obchodní společnosti Pracovní ochranné pomůcky,s.r.o.
Increasing of effectiveness of advertising in a company Pracovní ochranné pomůcky, s.r.o.
Abstract:
Název a zároveň hlavní téma mé diplomové práce je zvýšení efektivnosti reklamy obchodní společnosti Pracovní ochranné pomůcky, s. r. o. V diplomové práci jsem se zabývala stavem reklamy v mnou vybrané firmě. Cílem této práce bylo provedení analýzy a návrhy opatření v konkrétní firmě. Mým úkolem bylo navrhnout takové řešení, které povede ke zlepšení stavu reklamy v obchodě.Abstract:
A title and a main theme at the same time, of my thesis is an increasing of effectiveness of advertising in a company Pracovní ochranné pomůcky, s. r. o. In my thesis I was investigating a state of advertising in a company I chose myself. The purpose of this work was an interpretation of analysis and proposals of measures in concrete company. My job was to suggest such solution, which will lead to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČESÁKOVÁ, Veronika. \textit{Zvýšení efektivnosti reklamy obchodní společnosti Pracovní ochranné pomůcky,s.r.o.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/7c4o7a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Česáková, Veronika. Zvýšení efektivnosti reklamy obchodní společnosti Pracovní ochranné pomůcky,s.r.o.. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová